Isprinsessan del II

 
Här kommer alltså del två, fick så otroligt många fina bilder men de här är bland mina favoriter. 
Idag börjar jag skolan igen, tjoho. Och om en vecka har jag kursprov i fysik, ännu mer tjoho. Eller inte, men jag håller tummarna för att det ska gå bra. Hur är eran dag än så länge? 
 
/Frida
#1 - - Emma Grann Fotografi:

Snyggt!! :)

Svar: Tack!
fotografrida.blogg.se

#2 - - Ida:

Fina bilder!

Svar: Tack!
fotografrida.blogg.se

#3 - - Hanna Victoria Sahlqvist :

Åh alltid så vackra bilder, grymt duktig! Påminner lite om svan prinsessan tycker jag, fast det är kanske pga. rubriken. Vad vet jag. Hur som helst jätte fina bilder som alltid :)
Kram Hanna!

Svar: Men tack! Vad snäll du är! Åh, vad kul att plåta svanprinsessan, det kanske händer någon gång i framtiden :D
fotografrida.blogg.se

#4 - - Paulina:

Jättefint ljus!

Svar: Tack, tack!
fotografrida.blogg.se

#5 - - ♫♪ sandra:

fina bilder :)

Svar: Tack!
fotografrida.blogg.se

#6 - - Jessica:

Så fina! :)

Svar: Tack!
fotografrida.blogg.se

#7 - - Sanna Preifelt:

Gud så fina bilder :)

Svar: Tack!
fotografrida.blogg.se

#8 - - Louise - vitmossa:

Så fina porträtt!

Svar: Tack, tack!
fotografrida.blogg.se

#9 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Men jag dör så snygga bilder!

Svar: Tack så jättemycket!
fotografrida.blogg.se

#10 - - Ninni - Vimsiga mamman:

Vackert :)

Svar: Tack!
fotografrida.blogg.se

#11 - - Beatrice Jakobsson - Fotografi:

Sjukt fina bilder, gillar dom starkt! :)

Svar: Tack!
fotografrida.blogg.se

#12 - - Sara - litetarkiv.blogg.se:

Underbart vintriga och fina bilder! Vad duktig du är.

Svar: Tack så väldigt mycket!
fotografrida.blogg.se

#13 - - Hanna:

Åh, bokstavligen älskar sådana jackor - var är den ifrån?? :)

Svar: Den är superhärlig och är köpt på Lindex!
fotografrida.blogg.se

#14 - - Anna:

Vilken fin blogg du har :) Du får gärna kika in i min rätt så nystartade fotoblogg. Den handlar, såklart, om foto men även om andra saker så som konst och en del vardagshändelser. Kolla in om du har lust :)

Svar: Tack! Det är klart att jag gör!
fotografrida.blogg.se

#15 - - fotograferats.blogg.se:

Snyggt!

Svar: Tack!
fotografrida.blogg.se

#16 - - Louise:

Åh så fina bilder!

Svar: Tack!
fotografrida.blogg.se

#17 - - Julia Jansson:

åh va fin du är!!

Svar: Tack, men det är inte jag utan min lillasyster!
fotografrida.blogg.se

#18 - - F R I D A ▴:

men hur fina!?!? älskar den första, så snygg!

Svar: Men, tack så väldigt mycket! Vad glad jag blir :)
fotografrida.blogg.se

#19 - - MALIN:

Otroligt fina bilder!

Svar: Tack!
fotografrida.blogg.se

#20 - - Bec:

Åh så vackert!!!

Svar: Tack!
fotografrida.blogg.se