Isprinsessan

 
 
Idag har det snöat. Så jag har fotat. 
Alltså jag fattar inte att jag kan fota så mycket som jag gör nu. Jag har så otroligt mycket inspiration, och en ny kamera, hehe. I vilket fall som helst har jag väldigt kul! 
 
/Frida
#1 - - SARA EMILIA:

Sjukt fina bilder!

Svar: Tack!
fotografrida.blogg.se

#2 - - Hanna Victoria Sahlqvist :

Åh vilken fin bild! Första bilden skriker ju vinter och ljuset är såå vackert :)
Kram Hanna!

Svar: Tackar tackar, kram på dig!
fotografrida.blogg.se

#3 - - Sanna:

Superfina bilder!! :)

Svar: Tack tack!
fotografrida.blogg.se

#4 - - Anna Saarela:

Älskar ljuset, så klart och fint c:

Svar: Tack!
fotografrida.blogg.se

#5 - - Sofie:

Såå fina bilder! Älskar den i färg :)

Svar: Tack!
fotografrida.blogg.se

#6 - - Ida - foto & häst:

så himla fin bild! :D
sv; åhh tacktack❤❤

Svar: Tack <3
fotografrida.blogg.se

#7 - - RMCK - en skönhetsblogg:

Vilken häftig jacka! Bilden blev jättefin :)

Svar: Tack!
fotografrida.blogg.se

#8 - - IDA - FOTO:

Superhärliga bilder :D

Svar: Tack!
fotografrida.blogg.se

#9 - - Jessica:

Så fina bilder! :)

Svar: tack så jättemycket!
fotografrida.blogg.se

#10 - - Kajsa:

fina bilder :)

Svar: Tack!
fotografrida.blogg.se

#11 - - HANNA GÖTHBERG:

Superfina bilder!!

Svar: Tack, tack!
fotografrida.blogg.se