Lisa och ingen söndagsångest

 
Nikon d7100 + Nikon 35 mm 1.8

Några bilder till på Lisa. Jag har hittat ett nytt fotoställe! Helt fantastiskt med grå bakgrund och allmänt fint ljus. Jag har t.ex. fotat kusin och lillasyster där och igår var det Lisas tur. Tycker resultatet blev ganska bra! 
 
Idag ska jag för övrigt hinna med massor med saker. Bland annat redigera bilder till den HÄR tjejens blogg, planera lite nya blogginlägg, plugga, städa och fila lite på en än så länge, hemlig grej. Så jag har fullt upp med andra ord, ingen söndagsångest här inte! Hur ska ni spendera eran söndag? 
 
/Frida
 
 
#1 - - Elin karlsson:

Låter som att du har mycket att göra! Mycket fina bilder :)

#2 - - Julia Jansson:

åh så snyggt!
Idag ska jag bara ta de lugnt!

#3 - - Hanna Victoria Sahlqvist :

Så bra bilder, som alltid! Jag ska bara ta det lugnt i princip :)
Kram Hanna

#4 - - Louise:

Jättefina bilder!

#5 - - Ida - foto & häst:

superfina bilder! :D

#6 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vilka fina bilder! :)

#7 - - Sara:

Fina bilder! :D

#8 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Snygga porträtt :)