Motljus i mitt hjärta

Nikon D7100 + Nikon 35mm 1.8
 
Jag är kär. I motljus. Det kan vara det bästa som hänt mig. 
Men det är sjukligt svårt, och jag måste träna för jag vet att jag har långt kvar. Men vintersolen är i alla fall perfekt för ändamålet! Den ligger lågt och det är hyfsat lätt att bara ha med en liten del av den i kameran. Tänkte så småningom skriva 3 tips om hur man fotar motljus, vad säger ni? Läs gärna mina andra 3 tips inlägg genom att klicka HÄR
 
/Frida
 
#1 - - Ida - foto & häst:

åhh så himla fint!! motljus är de vackraste asså :')
sv; de var det verkligen!! :D

Svar: åh, tack!
fotografrida.blogg.se

#2 - - Hanna [foto]:

Åh så fina bilder, ett inlägg med 3 tips skulle vara super!

Svar: Tack så mycket!
fotografrida.blogg.se

#3 - - Julia ♥:

Har lottat ut en vinnare av "Dagens blogg" kika in om det blev just du! :-)

http://jjuliaa.blogg.se/2015/january/dagens-blogg-vinnare.html#comment

#4 - - Life of Johanna:

Jätte fina bilder

Svar: Tack!
fotografrida.blogg.se

#5 - - Emma:

Jätte fina bilder! :) Så himla vackert med motljus!

Svar: Tack så väldigt mycket!
fotografrida.blogg.se

#6 - - elin:

sv: haha ja det är faktiskt riktigt bra för att vara gratis! kram

#7 - - Jessica:

Fina bilder! :)

Sv: Haha, tack! :)

#8 - - Johana Duggin:

Fina bilder :)

Svar: Tack!
fotografrida.blogg.se