Studiodrömmar och porträtt

Nikon D7100 + Nikon 35 mm 1.8 (+blixtar och andra studiogrejer) 

Just nu är jag nog den allra, allra lyckligaste. För idag har jag fotat i studio för första gången i mitt liv och OJ vad kul det var. jag stod i princip och hoppade upp och ner när min fina vän Veronica visade mig hur man gjorde. Det var superspännande och nu drömmer jag om att ha en egen studio att fota i. På bilden ser ni förresten min fina vän Hanna som behövde nya CV-bilder. Tack till fina Veronica som lät mig hållas och visade mig hur det funkar! 
 
/Frida
 
#1 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

vilka fina bilder! :)

#2 - - Katta:

Fina bilder :D

#3 - - Lina:

Vad fina bilder! :D

#4 - - Klara Andersson:

super fina bilder!

#5 - - Hanna:

Jag går estetprogram inriktat på foto så vi har en studio på skolan som alltid är tillgänglig och jag och mina kompisar kan vara där inne i flera timmar och fota, så kul! :D

Svar: Oj vad roligt! Önskar att jag också hade tillgång till studio, jag går tyvärr natur så vi får inte använda den hur som helst...
fotografrida.blogg.se