Blåa dörrar och porträtt

Nikon d7100 + 35 mm 1.8 
 
Jag är så otroligt nöjd med de här bilderna. Kassandra var superduktig och det var så kul att fota henne! Snygg är hon ju också, ni hittar för övrigt hennes blogg HÄR
 
Jag är också väldigt nöjd med fotostället, vi hade ganska tur med ljuset och så hittade vi den här söta trappen med den blå dörren och det blev superbra bilder. Jag hoppas att Kassandra är lika nöjd med resultatet som jag är! 
 
Vill du bli fotograferad av mig? Hör av dig till [email protected] för mer information!
 
/Frida 
#1 - - Lena:

Jättefina bilder. Det där med blå dörrar är ju jättesnyggt.

#2 - - Sanna Preifelt:

Guud vad fina bilder. Älskar ljuset och hur det blåa liksom bryter av och ger fin kontrast i bilden :)

#3 - - ɑ n n i k ɑ:

Hej! Nu är månaden blogg avgjord och en ny omgång har kickats igång. Ta och kika in om du vann! Annars är det bara att delta igen :3

http://blogofphoto.webblogg.se/2015/march/manadens-blogg-vinnare-ny-omgang.html

- Du får denna kommentar för att du deltog i Månadens Blogg på min blogg -

#4 - - Fani:

Fina bilder och diggar skinnjackan, snygg :)

#5 - - Malin Lundgren:

Gud vilka härliga bilder!

#6 - - Josefin:

Så fina bilder :D