Inspo och lite tankar kring kameraväska

 
Hejsan! 
Ja tack, så här springer jag gärna runt i höst! Bootcutjeans kan vara det snyggaste jag vet just nu, speciellt riktigt långa med klackar under. För övrigt är jag väldigt förtjust i hattar och mönster så det här är verkligen en "Fridaoutfit". Men till det allra viktigaste; kameraväska. Faktum är att väskan på bilden är en kameraväska från ONA. ONA gör för övrigt snyggaste väskorna någonsin, jag äger tyvärr ingen men har ett antal gånger, när jag fått chansen, klämt lite på just modellen här ovan. Superfin väska, alldeles lagom stor att ha och bära med sig under en dagsutflykt, men inte om man behöver flera kamerahus och objektiv med sig... Tänker ändå att det kan vara bra att ha en ritkigt snygg väska som man kan använda som handväska liksom, istället för de vanliga superfunktionella väskorna som i och för sig är praktiska men inte så snygga. Någon gång i framtiden ska jag investera i en sådan här fin väska! 
 
/Frida 
#1 - - milina.blogg.se:

Fint!

#2 - - Johan:

Snygg blus.

#3 - - linah:

va snyggt!

#4 - - VERONICA - fashion blog:

Uuuunderbar inspo tjejen! Super bra!! :)

#5 - - Sanna | Beauty & Design:

Men åååh vad snyggt, verkligen en outfit jag kan tänka mig!
Hade inte tackat nej till väskan, jag är sämst på att ta hand om min kamera. Den hamnar oftast i min vanliga väska, utan några som helst skydd. Eller ja, jag har ett UV-filter (eller nåt filter, tror det är uv i alla fall) på så att inte linsen skadas, och det är någon typ av skydd för skärmen, men annars så är jag såååå slarvig. Samma sak med min lilla kamera, men har nu kommit på att den kan få bo i min Malene Birger-clutch där jag har lite läppglans och annat smink, och där håller den sig bra :) Tycker kameraväskor är såå svårt. Vill egentligen bara ha en stor väska som båda mina kameror får plats i, men det blir också alldeles för tungt...

Svar: Tack fina Sanna! Aja baja dock på att inte ta hand om kameran, ha alltid, ALLTID objektivlock på objektivet så håller det mycket längre! Stor kram
fotografrida.blogg.se